Klitoris-cut

Jag tänkte dela med mig av något hemskt som hände för väldigt längesedan, med min dåvarande partner.

Han och jag låg i sängen och hade det trevligt. Det var intensivt PFF på gång (pussyfriendlyfinger, om jag inte minns fel), och jag var inte långt ifrån att komma.
Men så plötsligt känner jag en obeskrivlig smärta i klitoris och jag skriker till, knuffar undan honom och springer in i badrummet.

Jag blöder och ser att han har SKURIT mig i fittan med sin nagel! Det sved som in i helvete, och jag blev helt panikslagen. Kul att få en pussyinfection från hans sketna naglar?
Ringde till mamma och sa att jag skurit mig "därnere" med min rakhyvel.
Hon sa att jag skulle koka vatten med salt i och hälla över.

And so I did.
Jag hällde saltvatten i ett sår på min klit. PAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sedan gick jag in till mannen igen och berättade vad han hade gjort.
"Du får väl skylla dig själv som rörde dig så mycket".
Why thank you. Jag får alltså skylla mig själv för att jag är ett great lay som inte ligger som en död fisk utan att ge någon som helst respons.

Behöver jag tillägga att hans fingrar inte fick komma i närheten av pärlan igen efter det här?



Nu i efterhand känner jag att jag inte berättar en rättvis historia om honom. Han var faktikst rätt skillad, och förutom den otrevliga incidenten var han en sexgud.



/E

Kommentarer
Postat av: Manilla

haha :D

2009-04-07 @ 11:28:17
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0