Naken

Igår så "gick jag bredvid" på ett äldreboende jag ska sommarjobba på.
Det va fine, förutom att efter någon minut fick jag klä av mig helt naken och gå runt så i 10 timmar. Fick även gå därifrån naken, åka spårvagn naken, vakna upp naken och kommer nu att förbli naken from now on.

Självklart pratar jag om att dom skådade mina festivalband & ett fult trådat armband 2 jävlar i Milano lurade i mig, och va tvungen att klippa av dom. Mina kärlekar har nu bytts ut mot ett äldreboende-förkläde & ett ljust brett streck på min arm, som inte sett solljuset sedan 2006, som påminner mig om att jag en gång hade balla band från en tid som va AWE.. wait for it.. SOME. 

those oldies better be worth it / Naken-Janne, fd. FestivalCindy

ps. Ska dit idag igen, ska protestera genom att inte duscha, BOOYA. ds.

Kommentarer
Postat av: TESS

sv: Eh, va..!? :S

2009-04-11 @ 17:46:35
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0