This shit is bananas

Idag efter att ha sett på Fråga Olle gick jag in på kanal5s hemsida, för ni som tittar på programmet vet ju att man kan vinna sexleksaker där.Sedan klickade jag mig vidare in på "onaniskola - en alternativ dildo" och hittade denna vackra texten:

"Har du ingen dildo? Det finns flera billigare och mer naturtrogna alternativ.

Köp en frukt eller grönsak i närmaste mataffär, men se till att de inte är övermogna eller att inte vara för hungrig när du drar igång.


Du behöver:
 
En frukt eller grönsak, en kondom.
Välj och vraka bland frukt och grönsaker för att hitta just din favorit. Banan, morot, gurka, aubergine eller varför inte en purjolök?

Så gör du: 
Rulla över en glidmedelförsedd kondom eller använd frukten naturell. Voilà och det är bara att börja leka!

/Lycka till!"


Det fick mig att tänka på när jag och Elin va bakis förra veckan och skulle införskaffa oss onyttigheter till ännu en famous bakis-mysdag! Väl inne i affären fick jag syn på en mega-banan! Självklart va jag tvungen att gapa detta till Elin. Vi tittade på den och stönade "ooh" men när jag blev tyst så fortsatte Elin med att säga "the size of Linus"

För er som inte vet är Linus Elins pojkvän och penis-provider. Nu är det så att Linus ska åka till Barcelona idag och självklart vill ju jag vara en god vän. Med tanke på att Elins fasination av förra veckans banan har jag nu funderat på om jag kanske ska införskaffa henne något slags substitut?


Dum som jag va tävlade jag aldrig för att vinna the sextoys, jag kom inte på något vackert sett att formulera varför just jag skulle vinna dom. Sen bangar jag nog deras tips om fittfrukt, men önskar alla våra läsare njutning (hur ni än fixar det) / Cindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0