WE'VE BEEN ROBBED!




Gott folk, vi har varit med om en riktig skräckupplevelse!

Idag förvandlades vi till Macgyver. Ett fartfyllt äventyr utan dess like!
Cindy glömde sin väska hos mig igår, och när vi skulle köpa godis inför Gossip Girl tog jag med mig den för att ge den till henne.

Men ack, jag glömde den på spårvagnen! Jag kom på det när Cindy sa "Så tog du inte med min väska iallafall" och då hade vagnen hunnit åka ca 5 meter!
"NOOOO-OOOOOOOOOOOOOOOOOOO" .

Vi sprang på nästa spårvagn och for efter 6an, men förgäves! Vi sjöng Macgyver-introt och skrek "Om vi hittar den ska vi sjunga You're the best around!" (Karate Kid).

Efter en lååååång jakt på The One Ring, den försvunna diamanten, our precious.. väskan..  frågade vi en sensuell spårvagnschaufför om han kunde ringa till vagn 369 och be honom hämta väskan och gömma den i sin famn.
Då hade den redan åkt från Aprilgatan till Järntorget, så vi antog att den redan skulle vara stulen,  MEN ICKE!!!

Chaufförsexet sa att vi skulle vänta på väskan i Nordstan och det gjorde vi givetvis. Men när vi äntligen fick tillbaka den (efter att ha gjort Philadelphia och lyssnat på 5åriga araber som skriker "FUCK YOU MOTHERFUCKERS BIIAATCH, BAAAANTAAAA") upptäckte vi att WE'VE BEEEEN ROOOOOBBED! (mooove thaat buuus)!

Men det var en relativt snäll spårvagnsrånare. Han hade lämnat kvar 50 kronor, HAHAHAH WHY?!?!!!!

Vi åkte till Hemmakväll och tröstade oss med godis, chips och Coca Cola.
Eftersom vi missade Gossip Girl pga vårt Macgyveräventyr fick vi se det på datorn, utan text.
Och eftersom jag är halvt döv kunde vi inte äta våra knastrande chips under tiden :'(
SE VAD DU GJORT, RÅNARJÄVEL!!!!


På spårvagnshållplatsen började vi prata om judar som duschar, så nu ska vi se på Flykten från Sobibor och skratta (egentligen kommer vi gråta).

Faaarting in the suun, always having gaas!
Farting ouuut my gaaas, haaving a blaaast!

Råna inte socialbidragstagare :'(

http://www.youtube.com/watch?v=3w-oDZSLUrY

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0