Jag ska ta hans oskuld!

Jag va inne på youtube och kollade in videos. Av en slump kom jag in på en kille som heter Shane Dawson och kunde inte sluta skratta. Så jag måste rekomendera att ni kollar in ShaneDawsoneTV på youtube!

I videon nedanför berättar han om att han är oskuld och ska vänta tills han gifter sig. Eftersom humor is the best turn on for me känner jag att jag nu ska kasta bort mina "nej jag ska inte gifta mig"-tankar för att stå framför mina kära vänner, familj.. och släktensläkten, för att visa hur min kärlek kan lysa i en vacker sermoni... För att sedan deflower Shane! Sen blir det gratis drinkar i baren (eftersom vi bazzat innan eller under tiden som självla efterfesten är) för att sedan ha fyllebazz. Man måste ju få jämföra!

Alla läsare är självklart välkommna till vårat bröllop! / Cindy


Kommentarer
Postat av: hilda

hahaha, jamen varför har du inte lyssnar på mig när jag rekomenderat denna underbara man!! brukar sitta uppe på nätterna och fnissa åt honom. han har tydligen varit AStjock haha. jaja, shane-love är vacker love <3

2009-08-06 @ 18:54:08
Postat av: Manilla

Åh ja kommer på bröllopet ! första raden tack:D

2009-08-06 @ 23:15:56
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha hej cindy!



hittade dig på mannillas blogg!

Nu kommer du tycka att jag är knäpp.. har sett dig flera gånger i stan&såå men du känner inte igen mig, har försökt le smått till dig men du ha ba kollat förvirrat på mig, typ"vem e du" haha.

men det är nämligen så att vi var bra vänner när vi var små, typ 4-6år gamla. Våra pappor, eller din&min pappa som jag numera kallar Uncle Johnson är bästa vänner. Haha jag ville bara säga det. sjuklt att du inte känner igen mig asså. har massa bilder på oss när vi leker. (måste scana någon dag hehe)



Men Brorsan Michael känner igen mig. hehe ; D

hoppas allt är bra med dig iaf.. pussar(L)

2009-08-08 @ 17:04:56
URL: http://bogere.blogg.se/
Postat av: manilla

BRA :D när blire ? :D haha

okej du e så duktig du :D

ses i dagarna ?

PUSSSÅSMEK

2009-08-09 @ 19:11:05
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: manilla

Haha låter kanon cindy kör på bara ! haha

Okej men va bra, hör av dig bara :D

PPUUUUSSs

2009-08-09 @ 22:48:32
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: manilla

Ellerhur , idioter !

Ne den va hel men sen när hon skulle köra den så fuckade sig avgasröret och typ ramla ner i backen :S

så ja tror dom gjort nåt cpigt med den .. stackars min mammsi!



Åh ja vet de e jobbigt att ringa på porttelefoner stackars liten :( tyckte så synd om henne :(

jävla neron också haha



Nu e du påväg till mig för du e utelåst haha

2009-08-11 @ 12:34:25
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0