TA MIG, NU!

För något inlägg sedan skrev jag att jag inte ville gifta mig men gör ett undantag om det är med youtube kändisen Shane Dawson,för att ta hans oskuld. Men nu ladys and gentlemen har jag ångrat mig, för efter att ha sett detta klippet nedanför (som Lisa skickade till mig) så såg jag att man kan fan ta mig allt ha en kickass time när man gifter sig. Det är nästan så att jag vill ta första bästa för jag vill göra såhär NU(!!!) hahahha
 
/ Cindy, soon to be Mrs i-don't-really-care


Erkänn du kommer bli arg om du inte blir en av mina brudtänor nu?

Kommentarer
Postat av: sarah

Snygg blogg!

2009-08-14 @ 16:51:29
URL: http://ssarahnordgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltså jag tycker den är ganska rolig, men samtidigt tänker jag "LÅÅÅTEN? HAAHAHAHAHAHA" och känner att dom kunde gjort mycket roligare dans, känns inte som att dom gjorde sitt bästa.

Men å andra sidan är det sällsynt att få så många pers att ställa upp på roligheter, så credz ändå.



För övrigt ska jag gifta mig till Hoffmaestro - i'm not leaving now... och då kan du jucka in till "til your satisfied"...

2009-08-16 @ 23:53:42
URL: http://nattstad.se/mellbergstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0