Way out west

Jag snackade med en vän, Adam, för ett tag sedan som bara köpt en lördagsbiljett till Way out west för att se Dead prez och Nas. Han sa såhär till mig:

"hade det varit fler band på fredagen hade jag kanske köpt både fredag och lördag, men lägger inte ytterligare 600 på att bara se arctic monkeys. eller se och se, jag hade ju främst upplevt konserten på grund av alla kåta tjejer som lyssnar på arctic monkeys. jag har utfört en studie som visar att 99% av alla som lyssnar på dom har våt vagina minst 80% av sin vakna tid. det gillar jag!"

Så idag ska jag sitta kåt och öla utanför (haha!) och för att vara på gränsen till "dagens outfit"-inspererad måste jag påpeka att självklart har jag min arctic monkeys t-shirt på mig! Hade varit kul att se dom för tredje gången.. det är så underbart o se dom, höra dom, hoppa till dom, sjunga med till dom. Ja, dom är underbara! men har jag pengar? Nä!

/ Det fattiga kåta bruna fanet!


Kommentarer
Postat av: Manilla,mamma till Liam

haha :D tacck

hahah fan va cooolt :D han e grym denna unga maan :D haha

2009-08-14 @ 23:36:58
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0