Dagen efter

Jag måste bara ta o säga att vänner är så goa att ha!
min kära bloggkompanion & jag va på fest igår och det blev alldeless för mkt för min del EEHEHEHEHE

Dagen efter (oh yes today) smsade jag Elin och sa att jag skämdes, då skriver hon så vackert
"Hahaha men det borde du inte. Har massa söta bilder på er höhö (jag lägger ej upp om du ej vill) men det bästa var när du spydde och ro tvinga han att kyssa dig, fast han sa nej! HAHAHA jag älskade dig. Ska visa sen hur du dansade framför alla människor med"

Ringde upp henne och hon förklarade att jag hade skakat på arslet och hade haft händerna i luften på spårvagnen efter att jag spytt i den och tvingat en vän att spyhångla med mig.
Ja, det kanske inte fick mig att sluta skämmas, utan bara gjorde att jag skämdes mer, MEN hon gav mig ett tuggumi efter att maginnehållet gjort en out of body experience och oh yes hon älskade mig igår. Det är sann vänskap det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart jag älskade dig, du var så jävla söt va! haha, dock var det på hållplatsen (nymåne) du dansade, så alla inne på vagnen tittade ut på dig :'D

2009-02-21 @ 15:42:08
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! such a bad ass day!

2009-02-25 @ 16:33:00
URL: http://ungjaveln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0