Det va som katten, rena scoobydoo jakten

Igår va jag på krogen (fortfarande inne i min vita månad, så va nykter) men kom hem vid 3 tiden. Jag välkomnades av mörktet och tände i klädkammaren för att hänga in min jacka.. sen tvättade jag av mitt smink, satte på tvn och somnade. Inget mer med det right?

Vaknar av ett kraffande på morgonen och tänkte vafan vill en av mina älskade kattjävlarna nu då.. undrade va ljudet kom ifrån och till sist kom jag på KLÄDKAMMAREN! öppnar och där springer "lilla" älskade Timon ut majuandes. 

Berättade det senare för brorsan som bara fnissade och sa "han hade inte skitit där va?".. BAJS? JAG HADE HELT OCH HÅLLET GLÖMT BAJS. gick in och helloooo smell. Men jag hittade ingen katt korv..
Jag beslöt mig för att hämta en någon godluktande spray och sen tvinga mamma leta. men sprayen va slut, mamma va borta så jag bangade det hela. tog mig en promenad och.. tänkte på bajs igen när jag kom hem.

Jag klappade Timon och sa "hej bubben, du har bajsat i klädkammaren och du kan inte visa mig vart det ligger.. :(" han tittade på mig med kärlek i ögonen, jag var förlåten.

Stark som den kvinna jag är gick jag tillbaks, det va my mission att hitta kringlan skapad av min pälsklädde son. Jag fantiserade vackert om attdet varit kul om det va bajs gnidet mot brorsans kläder. Medan jag rotade i alla helvetesprylar funderade jag för mig själv varför kissen skulle komma på ett sånt genialt ställe att skita på? Jag kändemig som en hund när jag sniffade på för fullt för att komma så näta number-two doften som möjligt medan jag tänkte "om jag va en katt, vart skulle jag vilja låta min kanelgrotta utföra kletiga aktiviteter?"...
Men OJ OJ OJ, längst bort i klädkammaren.. där såg jag två mustiga sträck av avföringsdelux. I FOUND THE TREASURE.

sen plockades det upp, slut. 
/Cindy

charmigare "demon-cat blir mördad" bild tittas ej

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har en liten frågestund i min blogg för tillfället. Kika gärna in och ställ frågor till mig så besvarar jag dem i ett inlägg i kväll :)

2009-02-02 @ 15:17:27
URL: http://stiini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah Vafan.. skönt skrivet älska :)

2009-02-21 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0