Its not a Happy Meal, its a Säd Meal

Elin beställde hem en hamburgare och pommes.

För någon minut sedan så drog hon ut ett hår från munnen sa "uuh" och väntade på att jag skulle göra en motbjudande min, som visar medlidande (den kom aldrig, moha)

"Har någon lagt sitt kukhår i min burger?!?!.... DET STOPPAR INTE MIG NÄR JAG ÄR HUNGRIG" sa elin och tog ett stort bett av sin hamburgare. Jag skrattade men innerst inne lustade jag efter den och fick sedan resten. 




UPDATE:
Nu hittades ännu ett kukperukshårstrå. Den här gången på pommesfritesen.
Nu får det vara nog. Vi är mätta nu.

Vi börjar nu även seriously ifrågasätta vitlöksåsen. Säd?



Nu jäklar.
Det må ha varit 2 men vi säger 3..."Man måste överdriva".

Kommentarer
Postat av: Karin

Halloj...vad var det du inte fattade?..

jag skrev ju inte att det var döskallar I loggan..ler...men du förstår nog mer om du läser lite fler inlägg vad jag menade..



Sen har du sett Guns n Roses logga?

Kramizz-Karin

2009-02-28 @ 20:19:38
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0