Konsekvensen av BAAAJS

Jag skulle precis gå och bajsa efter en trevlig frukost, då jag märker hur min högra fot har somnat!
Vad fan ska jag göra nu?!
Ska jag hoppa på ett ben till toaletten? Nej, vibrationerna som uppstår kommer göra att, jag skiter ner mig..
Ska jag stå kvar och vänta tills det går över? Nej då kommer jag också skita ner mig! (Och ni som känner mig vet att min största rädsla är att skita ner mig).
Ska jag halta in på min sovande fot? Det blir smärtsamt och läskigt, men det är det enda sättet att få tömma min tarm på! Så så blev det, och det var ren och skär njutning att få nå fram till toaletten i tid.

Det här inlägget tillägnas Nils, storstadspojken, för hans kärlek till kvinnor som baaajsar.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Cindy

jag blev seriöst gripen av detta!

typ "VAD SKA DU GÖRA DÅ???"

tur att det gick bra för dig, vännen!

2009-01-14 @ 17:37:12
Postat av: Challe

Hahahaha! =)

Förstår inte riktigt det där med killar som inbillar sig att vi är bajs och kissfria. Humor!

2009-02-02 @ 15:25:50
URL: http://chab3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0