Hump and forget? regret regert regret!

Jag och min kusin satt och snackade om bazz, och ångesten som man kan få utan den.
Förra året efter en inte så alkoholfri kväll fick jag för mig att jag skulle gå över till hennes kompis för att utöva oheliga aktiviteter. Sedan dess har jag äcklats något så otroligt av honom. Det jobbiga är när jag är hos min kära kusin och sitter vid hennes dator och så ploppar han up på msn för att skriva till henne. Det blir som ett slag i magen, en loska i ansiktet, några ryck i håret osv. Fy fan, han vill man ju glömma.
Min kusin berättade att hon förstod mig, fast att han inte gjort något fel, eftersom hon kännt så själv. "Det kanske har med att dom varit med om det mest privata man har.. lixom.. been inside of you" sa hon till mig och jag svarade med "haha, men om det är så himmla privat, varför är man så lössläppt om det då?"

Sedan tänkte jag en dum sak som jag brukar tänka någongång sådär ibland, som jag ändå alltid failar med; Jag ska bli en bättre människa. Denna gången handlade det om att jag inte ska ha ångest över "my long line of lovers"
Och eftersom jag viste att bazz-boy hade skrivit till henne på msn, så svarade jag snällt tillbaks på det an frågade henne. Sedan blev det lite vanligt "hur mår du"- prat som svarades på, och med tanke på att jag inte velat varken prata med honom eller se någon msn bild på honom innan tänkte jag att ojojoj, snacka om att jag tagit ett steg in i den snälla världen nu. Han ska då vara en kille som inte har så mkt hämningar och har gjort det mesta med de flesta har jag fått höra och han fick för sig att berätta för mig över msn att han va bi. Detta visste jag sedan innan, så det var ingen chock.
Vad som däremot kom som en chock var att han sedan frågade min kusin om jag skulle vilja smiska honom och att hon genast skulle fråga mig efter ett svar.
Ännu en gång kände jag för att banga att bli en ny människa. Så jag fortsätter helt enkelt med mitt ångestfyllda hat. Sometimes it's just not worth it.

/ Brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0