God morgon

God morgon kära läsare! Hoppas att allt är bra med er och att era lakan är rena.
Det är inte mina. Jag vaknade alldeless för tidigt för mitt bästa och spenderade morgonen med att kolla på tv, sitta vi datorn och mysa med en av mina katter, Snuttan. Hon va snuttig och allt va harmoniskt osv. Tills jag plötsligt hör ett jävla ljud. De där ljudet som får än att reagera starkt som fansiken.
Jajemän, som jag visste, där sitter min katt i mitt täcke och hukar sig och låter som ett jävla as, för hon vill spy.
Jag gapar "nej nej..åh, nej. nejnejnej". jag kan inte lägga henne på golvet, för mina kläder är där.. så jag tar ett papper och sätter under henne. men hon är för pryd för sånna fasoner. Självklart ska hon flytta sig och bara smått nydda pappret med sin out of body experiance. Resten kommer över mitt täcke och jag säger ännuengång "neeeej :("

Vad gör Snuttan då. Ja, va gör Snuttan då? Jo, hon ställer sig på ett annat ställe i sängen och vill kasta upp ett lass till. Jag kör fortfarande på mitt "nej nej neej" och lägger henne på mitt täcke igen, så att det ska bli mindre att tvätta. Kvinnojäveln vill då allt lägga sitt mag-revir någon annan stans, så det slutar med att jag håller henne på plats, som om hon vore någon jävla drunk chick at a party and i've got to hold her hair while she's puking in the toilett.

Trotts det kattajäveln gjorde så är hon så otroligt söt och snäll. En blick från henne hade sagt "förlåt Cindy, hade jag kunnat förstå mig på tvättmaskinen så hade jag hjälp dig".. så jag försöker att inte titta på henne nu. silent treatment.

/Cindy, ägaren till katten utan innehåll kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0