Alla vägar leder till Bacon...

... har vi lekt idag!

 Elin | * säger:

ska vi leka fyra vägar till Kevin Bacon?

säg vilken film eller skådis eller låt som helst

Cindy. HAR INGEN MOBIL LÄNGRE, eeh säger:

HAHAHAh okej! Josh hartnett

Elin | * säger:

Okej nu kommer min Bacon-väg

Elin | * säger:
1. Josh Hartnett är med i Sin city

2. I Sin City är Michael Clarke Duncan med

3. Michael Clarke Duncan har gjort en röst i två Family Guy-avsnitt

4. Han som skapade Family Guy skapade även American Dad, och där klär alien-duden ut sig till Kevin Bacon

Elin | * säger:
ge mig en ny Bacon!

Cindy. HAR INGEN MOBIL LÄNGRE, eeh säger:

HAHAHAHHAHAHAHA, okej, American pie!

Elin | * säger:

http://wetmen.provocateuse.com/images/photos/kevin_bacon_01.jpg

HAHAHA JAG ÄLSKAR ATT BILDENS ADRESS ÄR "WET MEN"

Elin | * säger:
1. American Pie

2. I American Pie är Mena Suvari med

3. Mena Suvari är med i Beauty Shop

4. I Beauty Shop spelar Kevin Bacon den oerhört sexiga Jorge



Jag är stolt, även om det gav mig huvudvärk av det oerhörda tänkande jag fick göra för att finna vägen till Bacon. <3


Kommentarer
Postat av: Manilla

hahah aa man märker ju helt klart vem det är som är knäppast haha .. du :)

pin kod på fyllan också haha

Haha men cindy om du går in där så luktar de verkligen ****** men aa oekj deras tacos va väl goda då, vi var modiga haha

2009-03-17 @ 11:44:17
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0