Dagens dont!

Är definitivt: POKE!

När en god vän till oss skulle sova (ja, endast sova!) brevid en kille som hon inte kände speciellt väl, så fick han för sig att ta fram kuken och poke-a henne lite sensuellt mot stjärta. Han trodde att hon var i rem-sömnens förtrollade värld men oj så fel han hade.
Ingen vill väl att något man gör ska uppfattas som helt sinnes, så vad var egentligen hans poäng med det hela? Om det var hans (avtändande) sett att få igång något slags förspel eller om han har en liten dagbok hemma där han skriver upp hur många sovande flickor han har ollat, vet vi inte. Men om det hade varit någon ny väckningsmetod han försökte med, så skulle han väl ändå stångat till rejält, eller?
Vi vill iallafall stoppa trenden (för det har ju hänt fler). Repliken "Du är en tros-tygbit ifrån att göra ett rövknullsförsök, detta tänder mig, du hårda man. Skulle jag kunna få bjuda dig på ett rejält åk?" kommer inte att komma ut ur poke-offrets mun, så varför köra den?

Vill du ha sex, gör något sexigt! Annars kan du lika gärna gå & lägga dig, som planerat! Tack, Angelica för din historia, hon tilläger även: "Det är hemskt det man utsätts för när man ger sig ut i det sexuella livet" 


Kommentarer
Postat av: shagy

det har ju alltid varit spännande men nu höjdes nu spänningen något extra! bara att vänta och se!

2009-03-19 @ 19:41:42
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: HHANNAH;

SV: Haha okej.

Åh, jag hade gärna åkt på festivalturné och besökt varenda festival om man kunde -.- Men det är ju pengaproblemet...

2009-03-19 @ 20:03:25
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: Jack Sparrow

Kärleken,.eller ska vi säga kåtheten är blind,kuken likså,tänker man med lillhjärnan så tänker man inte alls,ingen trafik mellan den förmodade storhjärnan och den lille,malfunction,hårddisken kraschar,effektiv motmedel,spark i skrevet. Ha det,båda två om jag inte ser dubbelt.

2009-03-19 @ 22:53:20
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHA jag dööör :'D Återuppleva minnen is the shit, dock må jag ju säga att min klass stirrar på mig lite läskigt för att jag skrattar xD

2009-04-03 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0