Eva och Adam




Igår hade vi bakisdag efter vårt bazzjagande i fredags. Det var myyysigt!
Vi laddade ner några skräckfilmer samt Twilight, men såg inte något sånt tjafs... Vi såg.. EVA OCH ADAM!
Hela första säsongen, LOOVE!

Adam är världens bästa stjärtgosse.
"Det e som ett slags tecken"


Jag kände att jag bara MÅSTE se hur han ser ut nu, så jag facebookade honom och skickade en vänförfrågan till honom. Lyckligtvis tackade han ja! <3
Nu har jag fnissat åt hans filmklipp och bilder, och stört mig på hans svartsjuka och tråkiga flickvän! TACKA VET JAG EVA! <3

Här har ni kärleksgossen, numera en hårig karlakarl:




Förresten.
Jag och Cindy blev lite sugna på glass....



Det blev en hel del.




Fredagens sötaste:
Vi försökte spela anden i glaset, men den rörde sig inte. Som Linus sa; Det gick bättre när man var 13.


/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0