Känner du medlidande så ge mig glass!

Hej, hur mår ni? ja, men va kul för er då. Här har man en känsla av att ha blivit knullad i halsen av ett rivjärn & fått ett slag på näsan..som låter som en spinnande katt. Ibland får jag till ljud likt ett djur som måste avlivas & ibland låter det som att jag stönar pga lättnaden att kunna andas. Det är bara att slänga på sängkammarblicken och jag blir unresistable.

Ja, jag är sjuk och kommer inom kort att tröttna på te och rubriken hintar till vad jag vill ha. Ifall inte Elin tycker synd om mig & i tankarna vill smeka mig ömt och säga att allt kommer att bli bra.. så, är vänskapen slut.
Vilket kan va rätt nice, för då kan vi spela upp Evas & Adams "bli tillsammans igen"-scen (som dom gör twise <3)

- Förlåt, jag har varit en idiot
- Jag med! ..skulle du kunna vara ihop med en idiot?
- Ja, skulle du?
- Ja gääärna!

/ Cindy


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA LOOOVE

teleportera glass till

2009-03-29 @ 12:20:08
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0