Lammkött

Igår var vi på krogen för att fixa lite lammkött åt Cindy, eftersom hon är en väldigt frustrerad kvinna i behov av pick.
Vi ställde in siktet på en blond liten påg som nyss fyllt 18 år.
´

(läs allt som sägs av Elin med sensuell mansröst)

Elin: Gillar du lammkött, pojk?
Han: Jaa
Elin: Gillar du lammkött, Cindy?
Cindy: Jaa
Elin: Då kan ni ta varandra... för ni är båda lammkött...

Att denna konversation faktiskt fungerade!

Senare:

Elin: Har du kysst någon med tungpiercing nån gång?
Han: Nej..
Elin: Vill du prova?
Han: Jaa..
Elin: Prova på Cindy..


Elin: Har du facebook?

HAHAHAHA

Resten av kvällen var deras tungor i ett väldans virvelvarv. Det var mysigt.
Bror jobbade så jag kunde sysselsätta mig när Cindy var upptagen med att fixa kuk.


Men det mest underbara är mina SMS som skickades till Linus under kvällen.

01.35 -  Nu hånglar Cindy med en kille som nyss fyllt arton HAHAHAHA
02.53 -
Tror jag fixat bazz åt Cindy. HOPPAS!
03.09 - Barnet är med oss på spårvagnen, so far so good
03.13 - Han sa nyss "Jag måste dra tidigt imorgon bitti" HAHAHA playerförsök. Men det e lugnt så länge Cindy får kuk känner jag.




Åååh Bazz <3


En minut sedan:
Cindy: Daniel... ah Daniel, så hette han!
Elin: Nej, Dennis.
Cindy: Nu börjar jag komma in i ångestfasen.



Lammkött ftw!


/Elin


Kommentarer
Postat av: Filip

03.09 - Barnet är med oss på spårvagnen, so far so good





hahahah :p

2009-03-21 @ 13:14:15
URL: http://filipg.blogg.se/
Postat av: airaM

Haha, vilken jäkla skön blogg ni har! Heja!

2009-03-23 @ 07:19:17
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0