kiss kompis

Jag hade engång en konversation med en gammal klasskompis.
Självklart är han väldigt förälskad i det han har mellan benen, och han stoltserar fram. Jag kände en extrem lycka för honom, men började tro att han kommit in på fel spår när han sa att hela världen borde ha kukar, för då skulle den va bättre. "Men skulle det inte bli lite bögigt då?" sa jag och då tvärvände det ju självklart, han är ju lite homofobisk tyvärr! 

Men då började han tänka på någonting som han älskar något så oerhört mycket. Fitta. Ursäkta språket. Ja, så började han änna fundera på vilket kön som va bäst. Han sa att kuk är ju kuk (på de allra bästa sätt) men en fitta är ändå så go och inbjudande. "hej"

Iallafall, då svarade jag att killar kan ju stå upp och pissa. Jag har alltid varit en aning avundsjuk på det. Jag kallade mig för några år och öl sedan för "Revieraren", för att jag la mitt revir överallt, och det hade varit så mkt enklare att pissa offentligt.. ståendes.

Men nu ladies. nu kan vi både vara inbjudande "hej" och stå med hjälp av p-mate!


Jag har även gjort en liten dikt i könens och kissets ära:
Du sitter på krogen och ser den meterlånga kön
Då kan du ta din p-mate och varsamt placera mot ditt kön
Gå till pissoaren  så du blåsans innehåll får tömma
alla föds inte med snopp, ingen av killarna kommer dig att döma
Istället får ni stå där, ditt hjälpmedel och du
Medan tjejerna utanför får vänta på sin tur
Åh vilken underbar sak du har, och man har fortfarande bra hygien
Inte en enda gul droppe har runnit nerför ditt ben
Känner du för det kan du på manliga könsdelar samtidigt titta
Och är den bedårande så bjud in den till din fitta!
/Cindy

Update:
Det här var det bästa jag någonsin läst för helvete.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0