Söndag

Det finns endel människor som inte gillar söndagar, men vi två har fått in en fin rutin på veckans sista dag som kan fylla oss av en lycka som skiner som alla sveriges solariumbäddar!

Gossipgirl - Självklart följer vi strömmen och sitter med maniska ögon, öppna munnar, kärleken till Chuck Bass i våra hjärtan och mobilena i handen när vi ser denna serien. Anledningen till mobilerna är för att vi smsar våra reaktioner, åsikter och kärlek om varenda scen till varandra. Det är ju ett måste!
 
Mia & Klara - Dessa underbara kvinnor har fått Elin att med en vacker dialekt frågat okända människor "har duh báRn"  medan jag skrattar i ett hörn! Idag är det säsongsavslutning, vilket krossar ens hjärta en aning, MEN läste att det kommer en tredje säsong! När vet dom inte än, men det kommer iallafall! Nu behöver man bara skriva "ha tålamod" på sin To-do lista, sen får man tillslut skratta åt dessa sköningar igen!

Andra avenyn- Det är någon pinsamt med att säga att man tittar på denna serie faktiskt. Men dom spelar så dåligt och gör så otroligt löjliga saker att man av någon anledning blivit hooked. Det är något med att plåga sig själv som kan vara en aning underhållande, det borde t.ex alla som läser Blondinbellas blogg veta.

Criminal minds -  Man måste se hela programet! Så om jag missade början på veckans avsnitt med ca 5 minutern, så kan jag inte se den. Då får man vänta till söndagen då reprisen går. Självklart suktar man efter Reed, it's something about that geek that turns me on!

/ Cindy 




Update:
Jag vill tillägga att Criminal Minds får enbart Cindy stå för. It's not my jam. Istället finns Wipeout och Sanningens ögonblick på min lista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde nämna psyko-incest-gay-straight-serien, hahaha xD

och Elin, HUR IN I HÄLSINGLAND KAN DU INTE GILLA CM?! :O

2009-03-23 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0