Unsatisfied

Ja, nu sådär på kvällstimmarna kan man ju få sig endel sug som inte försvinner om man inte gör någonting åt dom. Ja, något som man kan njuta va lite närsomhelst, och när det är regelbart är det alldeles himmelskt. Just denna kvällen kände jag en stark lust. En del av mig som innan va normaltorr började genast bli en aning fuktig.. min kropp behövde helt enkelt något i sig.

Jag gick fram till två kandidater som jag bekantat mig med under de senaste dagarna, och jag visste att jag kunde välja vilken jag ville. Jag valde "den långa jäkeln" för den absoluta tilfredställelsen.

Vi gick in på mitt rum för att ha det trevligt och jag tänkte samtidigt "äntligen" och "nu jävlar.. du ska in i munnen på mig".. men först ville jag vara lite rough. Jag började då skala bananen, åt den sedan och tänkte "nä, munnen vattnades faktiskt mer av tanken på apelsin.. fan också!"


Nu blir det snusk, för det är säsongspremiär av Fråga Olle.
/Cindy

Kommentarer
Postat av: Manilla

haha aa han e rätt lik honom där ja :D hehe bra jobbat cindy haha

2009-03-26 @ 09:19:27
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla

jaa han e jätte duktig hhaha :D han försökte ju som fan när du va här men nu jävlar haha :D



1: men då tkr ja du ska börja köra :D busen

2: Hahaha du e sjuk men de e klart du ska komma på dopet :D utan dej blire inte lika kul :D

3: Hahah ja de får vi ta och göra, alltid lika kul att träffa dig så stör på bara :D haha

4: Haha lucky u haha nu kan du ju ta å lägga av å sätta pin kod elle puk kod på fyllan hahah din snurrmajja haha

2009-03-26 @ 09:22:16
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0