Vi vill knulla Clara!






Elin: jag kommer på natten med öl så blir vi fulla på äldreboendet och smyger oss in till Clara och säger "nu är det dags för dig att ge över världsrekordet", och så knullar vi

Cindy: asså vi alla borde endå lära oss något av henne. hon bestämde sig för något när hon va 12 och har hållt det. SICKEN KVINNA!. dock håller jag med om att efter några nattliga öl så kommer man ville tap it good. vi kan visa henne att det inte är så krångligt. "jag är inte homosexuell, bara inte intresserad av sex".. så.. vi ger henne några öl hon med och så kommer hon omvändas. spaghetti is also straight before you heat it up and get it cookin' baby.

Sen så ville jag se om Elin faktiskt va så inne som hon verkade på idén, så jag tänkte att jag skulle testa henne. Nu vet jag säkert att hennes inställning ligger på 100 % ..Se själv, helt on:


("heeii" får du tänka dig med tantröst, inte fjortis heeii, rätt ska vara rätt)

Kommentarer
Postat av: Manilla

haha nej men cindy du vet väl att du e princess nr0 :D de e de bästa typ ahah

2009-04-02 @ 19:42:55
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla

hahah sicken tant hon dära clara haha

2009-04-02 @ 19:43:50
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Liza

Näee flickor nu får ni börja blogga igen här va. Det är April nu.

Shame on you!! ^^

2009-04-04 @ 11:53:18
URL: http://justliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0