Egoistisk fetish

Jag har en liten thing som gör mig oerhört glad. Mitt namn. Varjegång någon säger eller skriver Cindy tar jag mig en liten kärlekspaus för mig själv, beundrar mitt namn och blir nästan lite pirrig över att fått höra eller läsa det.

..fast så är det ju inte för alla. När jag va liten blev jag retad av min kompis storasyster. När jag småbarnsaktigt och vackert staplade runt med mina kompisar gapade hon "Cindy, barbie och hela gänget" and oh yes, i cried (HAHAHAHA). och för några månader sedan när jag hade skaffat mig ett jobb sa en som skulle lära upp oss att han trodde jag skulle vara någon liten fjortis som ändrat sitt namn & blev chockad över att jag var.. jag. Sen har jag också fått höra att det är ett hund & häst namn, hmm haha.

Men jag skulle vilja jämföra mitt namn med en beröring. Ni vet, när man blir sådär smålycklig över att någon inte bara säger hej utan kramar än också, eller att någon lägger armen om ens axel när dom pratar med än. Den känslan får jag när mitt namn ploppar upp. Hade jag varit ett fan av dirty talk och någon sagt "åh cindy, cindy" hade jag nog gått igång på det.
och tänka sig att jag fått namnet från den yngsta lilla läspande tjejen i the brady bunch. Är det egentligen så att jag småfantiserar om lesbisk pedofili när namnet ploppar upp? hehehehehhe. nä. mogen snopp ska det va, mitt namn är bra.

har läst att det betyder moon eller moon goddess, och som den gudinna jag är ska jag tipsa om gudomliga mån-låtar som vi brukade ha på fester.

Thin lizzy - Dancing in the moonlight

 

Toploader - dancing in the moonlight

 


/ Cindy (åh, nu kom jag)


Kommentarer
Postat av: Manilla

Jag vet även en katt som heter cindy ahaha :D underbart

2009-06-13 @ 12:55:07
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0