Racewar

Hahaha, sitter och tjejsnackar mig med Angelica (aka poked girl) i telefonen. Hennes hund gjorde någoting stört och hon kallade honom för "blondie"
jag: men din hund är ju svart
Angelica: ja! (hon tog en pause från mig och sa "you black motherfucker" till sin hund)
jag: hahaha! finns det hundar som har svart hudfärg under sin päls?
Angelica: ja. fast.. då har dom ofta en hudsjukdom
jag: hahahahaha
Angelica: visste du att hästar är rasistiska? Fast då är det tvärtom, svarta mobbar ut dom vita. För förr i tiden så va det dom vita hästarna som gjorde att rovdjuren upptäckte alla hästar, så dom blev utmobbade och det sitter i fortfarande.
jag: hahahhaah "the racewar against horses"


Man lär sig något nytt varje dag! / Cindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenamors :)!

hoppas på att du har haft en toppen helg.

Och att du imrn får en bra start på veckan .

kram C.

2009-03-22 @ 19:46:35
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: haha, jag suger på engelska, men byta ändå rubrik, haha XD

2009-03-22 @ 20:59:58
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahahaha så himla vackert

2009-03-23 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0